A Tesla eladásai Németországban több mint 60 százalékkal csökkentek.


Miközben az elektromos járművek piaca folyamatosan bővül, a Tesla márka népszerűsége Németországban drámai csökkenést mutat.

Nemrégiben beszámoltunk arról, hogy a Tesla az idei év első negyedében globálisan 13 százalékkal kevesebb új autót értékesített, mint az előző év hasonló időszakában. Most azonban új információk láttak napvilágot, amelyek szerint Németországban a helyzet még ennél is súlyosabb.

A legújabb statisztikák alapján 2025 első negyedévében Németországban csupán 4935 új Teslát értékesítettek, ami figyelemre méltó, 62%-os csökkenést mutat az előző év azonos időszakához viszonyítva.

Érdekesség, hogy ugyanezen időszakban 39 százalékkal nőtt a villanyautók német piaca.

Németországban a február hónap különösen nehéz időszak volt a Tesla számára, hiszen a helyi eladások drámai mértékben, 76,3 százalékkal csökkentek.

A januári hónapban 59,5%-os, míg márciusban 43%-os visszaesést tapasztalt a politikai szerepvállalásai miatt az utóbbi időben sokat bírálat tárgyává vált Elon Musk irányítása alatt álló vállalat. E cég berlini gyára az év kezdetén kezdett el az új Model Y gyártására, amelyről részletesen is beszámoltunk.

Related posts