Persze, itt van egy egyedi szöveg a szuperralin elért pontokról: --- A szuperralik izgalma mindig is lenyűgözte a motorsport-rajongókat, hiszen a sebesség, a technikai tudás és a pilóták bátorsága egyedülálló kombinációt alkot. A verseny során a csapato

Az ERC Master kategória harmadik helyéről várják a hajrát. Hadik Andrásnak és Juhász Istvánnak a szuperrali is hozott pontokat.
Az Örök Város, Róma varázslatos atmoszférájában folytatódott az idei rali Európa-bajnokság (ERC), ahol a magyar színeket büszkén képviselte Hadik András és Juhász István. A miskolci duó számára sajnos nem úgy alakult a hétvége, ahogy azt remélték, de a déli országból így is sikerült néhány értékes pontot szerezniük. Az éves összetett verseny szempontjából ez a teljesítmény pedig kiemelten fontos, hiszen minden egyes pont közelebb viheti őket a céljaikhoz.
Hadik András és Juhász István párharca igazi sporttörténeti esemény volt, amely nemcsak a versenyzők, hanem a nézők számára is emlékezetes pillanatokat hozott. A két sportoló között feszültséggel teli, izgalommal teli küzdelem zajlott, ahol mindkét fél a maximumot nyújtotta. Az összecsapás során a technika és a stratégia összefonódott, miközben a közönség szurkolása hangosabbá vált minden egyes pontnál. A mérkőzés során mindkét versenyző megmutatta, hogy miért is tartják őket a legjobbnak a sportágukban. Hadik András határozottsága és kitartása, valamint Juhász István gyorsasága és ügyessége egy olyan látványos összecsapást eredményezett, amely sokáig emlékezetes marad. A végső pillanatokban, amikor a feszültség a tetőfokára hágott, a közönség szíve együtt dobogott a sportolókéval. Ez a küzdelem nem csupán a győzelemről szólt, hanem a sport iránti szenvedélyről és az elhivatottságról is, amely mindkét versenyzőt jellemzi. Az esemény végén pedig, függetlenül attól, hogy ki emelte magasba a kupát, mindkét sportoló diadalmaskodott, hiszen a legnagyobb győzelem az, amikor az ember a legjobbat hozza ki magából.
Az első nap végére minden a legnagyobb rendben zajlott, ám egy kanyarban váratlanul megnövekedett a felhordás, ami miatt a Ford nekicsapódott egy szalagkorlátnak. Ebben a pillanatban Hadikék ambiciózus tervei szertefoszlottak, de másnap a Szuperrali keretein belül tovább folytatták az aszfaltos versenyt. A folytatás kifizetődött, hiszen nemcsak izgalmas élményekkel és kilométerekkel gazdagodtak, hanem értékes pontokat is gyűjtöttek. Az ERC Master kategóriában a Rally di Roma Capitalén a hatodik helyen zárták a versenyt, ami jelentős előny lehet az éves összetett rangsor szempontjából.
Visszajöttek
Hadik András elmondta, hogy összességében egy kiváló hétvégét zártak, leszámítva egy sajnálatos incidenset az olasz Eb-futamon. „A Mitropa Kupában már versenyeztünk Olaszországban, és a Casentino Rally szakaszai nagyon hasonlítottak a Róma környéki pályákhoz. Rendkívül változatos volt a verseny: a szűk és széles utak váltakoztak, élveztük a nagy sebességet, ugyanakkor technikás részeken is helyt kellett állnunk.” A Master mezőnyben a harmadik helyen álltak, de egy kanyar és a szalagkorlát meglepte őket. „Szerencsére másnap folytathattuk a versenyt, és sikerült egy helyet javítanunk, így végül a hatodik helyen értünk célba. Természetesen éreztük, hogy több volt bennünk, hiszen a tempónk megvolt, de ez a hétvége így alakult, és ezt el kell fogadnunk.”
Nem kezdenek el.
A rali Európa Bajnokság augusztus közepén a legendás Barum Rallyval folytatódik, amely hosszú tradícióval bír. A Hadik és Juhász kettős eredetileg a tervek szerint részt vett volna a csehországi eseményen, azonban végül úgy döntöttek, hogy nem állnak rajthoz. Az őszi szezonban még két izgalmas verseny vár ránk: először a brit szigeteken mérkőzik meg a mezőny szeptemberben, majd egy hónappal később Horvátországban zárul a bajnokság. A hajrá minden bizonnyal tartogat majd meglepetéseket, hiszen Hadik András és Juhász István a kategória harmadik helyéről várják az utolsó fordulókat.