Az LG innovatív digitális kijelzőket kínál különböző vállalati szektorok számára, amelyek segítik a vállalatokat a modern technológia integrálásában. Az E-volution platformon keresztül a DigitalHungary nyújtja azt a különleges élményt, ahol a valóság és a

Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között, a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatta be legújabb digitális kijelzőinnovációit. Az LG "Testreszabott megoldások, optimalizált növekedés" témájú kiállítási standja a kiskereskedelmi, vállalati, oktatási, közlekedési és vendéglátóipari felhasználásra szánt kijelzőket szektorokra bontott zónákban mutatta be. A kiállított kijelző-megoldások a vállalat legkorszerűbb technológiáit vonultatták fel, amelyeket a különféle kereskedelmi szektorok egyéni igényei szerint fejlesztettek, és amelyek fókuszában a vásárlói élmény áll.
Egy új dimenzió nyílik meg a látvány és a tér találkozásában: a dinamikus LED kijelzők, melyek mesterséges intelligenciával ötvözve lélegzetelállító élményeket kínálnak. Ezek a mozgó fényjátékok nem csupán látványosak, hanem interaktív módon reagálnak a környezetükre, így a nézők számára egy igazán egyedi és magával ragadó atmoszférát teremtenek. Az intelligens technológia lehetővé teszi, hogy a kijelzők folyamatosan alkalmazkodjanak, és új, meglepő látványvilágokat varázsoljanak elénk, ezzel újfajta kapcsolatot kialakítva a nézőkkel.
Az ISE kiállításon az LG lenyűgöző, "alakváltó" Kinetic LED kijelzői azonnal magukra vonzották a látogatók figyelmét. A vállalat standjának bejáratánál elhelyezett mozgó LED-installáció a legújabb mesterséges intelligencia technológiáival bűvölte el és szórakoztatta az érdeklődőket. A 88 összekapcsolt LED-panelből készült látványos képernyő több mint 7 méter széles és 4 méter magas volt, így valódi káprázatos élményt nyújtott. A kijelzők és tükrök kreatív kombinációjából kialakított kocka alakú modulok 360 fokban, horizontálisan forogtak, ezzel dinamikus és magával ragadó hatást keltve az egyedülálló LED installációnak.
Az LG standjának látogatói a mesterséges intelligencia által vezérelt "képátalakítás" élményét is megtapasztalhatták a Kinetic LED installáción. Miután okostelefonjukkal készítettek egy fotót, és a megadott QR-kód beolvasásával feltöltötték azt, az LG generatív AI technológiája egy látványos Pop Art-stílusú képpé alakította át. Az így elkészült alkotás megjelent a Kinetic Led kijelzőn, így a látogatók saját tartalmukkal is részesei lehettek a látványos installációnak. Ezt az interaktív és szórakoztató funkciót az LG és Kinetic technológiai partnere, az Easywith fejlesztette, hogy egy olyan egyedi és interaktív hirdetési megoldást kínáljon, amely közvetlen részvételre hívja a közönséget.
A lenyűgöző Kinetic LED installáció mellett az LG számos fejlett technológiát is bemutatott a kiállításon, amelyeket hazai (dél-koreai) és globális partnereivel együttműködve fejlesztett ki. A vállalat kulcsfontosságú partnerei között van a Triplet, egy AI-vezérelt vásárlói viselkedést elemző vállalat; a Kokomo 24/7, egy iskolai beléptetési és vészhelyzeti megoldásokra szakosodott cég; valamint olyan vállalatok is, mint a műsorszóró berendezések és a virtuális produkció területén piacvezető Megapixel VR, Mo-Sys Engineering és Brompton Technology. Az LG a vállalati videokonferencia-megoldásokat kínáló Logitech, Cisco és Crestron cégekkel, valamint a vállalati kijelzők tartalomkezelési megoldásaira szakosodott BrightSign-nal is együtt dolgozott azon, hogy bemutassa a közös fejlesztéseknek köszönhető legújabb innovációkat a kiállításon.
Ultranagy felbontású LG MAGNIT Micro LED kijelzők
Az LG jelentős lépéseket tett az LG MAGNIT micro LED kijelzőinek fejlesztésében, hogy a telepítés folyamata még egyszerűbbé váljon, a tartalomvariációk sokszínűsége pedig bővüljön, miközben az energiahatékonyság is kiemelkedő szintre emelkedjen. Az új dizájn révén a szakemberek most már a kijelzők hátoldaláról is beállíthatják a LED-modulok közötti távolságokat, ami a korábbi modellekhez képest jelentős előrelépést jelent, hiszen eddig ez a feladat kizárólag az elülső panelen keresztül volt megoldható. Ráadásul az új kijelzők kompatibilitása a tartalomvezérlőkkel is javult, így a mindig optimális szín- és képminőség garantált. Az energiafogyasztásuk pedig akár 98%-kal is csökkent a régebbi változatokhoz képest. Az LG legújabb micro LED innovációit, köztük a legfrissebb MAGNIT megoldásokat a vállalat az úgynevezett LED Tech zónában mutatta be.
Nagy fényerejű kültéri kijelzők elszíneződés nélkül
Az LG a 2025-ös ISE kiállításon bemutatta saját Anti-Discoloration™ (elszíneződésgátló) technológiával felszerelt, nagy fényerejű kültéri kijelzőit, amelyek segítséget nyújtanak a kijelzőket érő közvetlen napfény hatására gyakran kialakuló besárgulás ellen.
2024-ben az LG forradalmi elszíneződésgátló technológiája történt meg, amely először nyerte el a világviszonylatban elismert Underwriters Laboratories (UL) tanúsítványát a kültéri kijelzők terén. Az LG a kiállításon lenyűgöző módon mutatta be ezeket a fejlett védelemmel rendelkező kültéri kijelzőket, több szimulált kültéri környezetet is teremtve a standján, mint például egy buszmegálló, egy sportstadion, valamint egy drive-thru étterem. Ez a bemutató nem csupán a technológia innovációját hangsúlyozta, hanem azt is, hogy az LG elkötelezett a minőség és a tartósság iránt a kültéri megoldások terén.
Kiskereskedelmi megoldások a kijelzőtechnológia világában: a testre szabott kioszkoktól kezdve a tűzálló képernyőkig, minden igényt kielégítő innovációk.
Az LG standjának kiskereskedelmi zónájában a látogatók a kifejezetten ezekre a környezetekre szabott megoldások átfogó választékát ismerhetik meg. A kiállított megoldások között szerepeltek az LG sokoldalú és könnyen telepíthető második generációs moduláris kioszkjai, valamint három olyan digitális kijelző (US5P, UV5N és UP5Q modellek), melyek burkolatai a szigorú nemzetközi tűzvédelmi szabványoknak - az Egyesült Királyságban a BS476, az EU-ban az EN13501-1 szabványnak - is megfelelnek.
A kiállítási standon a látogatók felfedezhették az oktatási és üzleti célokra tervezett LG CreateBoard megoldások széles választékát. Emellett betekintést nyerhettek az LG Business Cloud online platformba is, amely a vállalat kereskedelmi kijelzőinek egyszerű, központosított kezelésére és üzemeltetésére szolgál.
"Az LG elkötelezett amellett, hogy a különböző üzleti környezetek egyedi igényeihez igazodó kereskedelmi kijelzőmegoldásokat kínáljon" – nyilatkozta Park Hyoung-sei, az LG média és szórakoztatóelektronika üzletágának vezetője. "B2B piacon betöltött vezető pozíciónk révén célunk olyan innovatív megoldások bemutatása, amelyek nemcsak a kereskedelmi, nyilvános és oktatási terek értékét növelik, hanem új ügyfélélményeket is teremtnek, ezzel támogatva a vállalatok növekedését és sikerét."