A L'Oréal cégcsoport forradalmi újításokkal lepett meg minket, amelyek eddig példa nélküli megoldásokat kínálnak.
Itt a jövő szépségápolása, a L'Oréal csoport bemutatta innovatív újdonságait
A L'Oréal a párizsi VivaTech 2025 rendezvény keretein belül bemutatta Európa vezető szépséginnovációs portfólióját és technológiai újításait. Az eseményen a vállalat számos izgalmas fejlesztést ismertetett, köztük a virtuális sminkstúdiót, az AI asszisztenst, valamint egy vertikális farmot, amely a növényi alapú összetevők fenntartható termesztését szolgálja. Ezek az innovációk a személyre szabott szépség és a környezettudatos megoldások iránti elkötelezettséget tükrözik, és a jövő szépségiparának formálásában játszanak kulcsszerepet.
Barbara Lavernos, a L'Oréal Csoport kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese kiemelte: "A BeautyTech terén elért vezető pozíciónkat kihasználva új szépségfrontokat nyitunk meg. Célunk egy olyan egyedülálló ökoszisztéma kialakítása külső partnereink bevonásával, akik szakértőinkkel együtt életre hívják azokat a szépséginnovációkat, amelyek a fogyasztók megoldatlan igényeit és vágyait szolgálják."
Asmita Dubey, a L'Oréal Csoport digitális és marketing igazgatója szerint "a technológia szinte minden aspektusában hatással van a fogyasztóink mindennapi életére. Az olyan átalakító technológiák, mint az AI, Gen AI és Agentic AI, újradefiniálják a fogyasztói elvárásokat és felforgatják a fogyasztói élményt a szépségiparban, ezért mi továbbra is arra fókuszálunk, hogy a kreativitás és a technológia ötvözésével páratlan fogyasztói élményt nyújtsunk."
A L'Oréal felfedte legfrissebb innovációit, melyek a bőrápolás szakértői ismereteit kombinálják a megelőző gondoskodás érdekében. A L'Oréal Longevity Integrative Science™ programja a biológiai öregedés alapvető okainak kezelésére összpontosít, és célja a bőr sejtszintű egészségének megőrzése a Longevity AI Cloud™ technológia révén.
A Lancôme legújabb innovációja, a Cell BioPrint, egy hordozható biológiai diagnosztikai eszköz, amely új dimenziókat nyit a bőrintelligencia terén, lehetővé téve a bőr öregedési folyamatainak részletes feltérképezését. Emellett a Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER, egy forradalmi otthoni bőrápoló készülék, amely a helyi hatóanyagok felszívódását fokozza. Ez a csúcstechnológiás eszköz klinikai szintű eredményeket kínál, köszönhetően a nanochip-technológiának és a 400 ultrapontos nanotűnek, mindezt fájdalommentesen és a szokásos leállási idő nélkül.
A L'Oréal fenntarthatósági fejlesztései a kozmetikai ipar jövőjét formálják. Az Interstellar Lab BioPods vertikális farmtechnológiája mesterséges intelligencia segítségével növényalapú összetevők termesztését teszi lehetővé függőleges rétegekben, teljes kontrollt biztosítva a növények növekedése felett és optimális víz- és energiafelhasználással magas minőségű növényi alapanyagot biztosítva.
Az Osmobloom™ levegőmegkötő technológia révén egyedülálló, prémium illatkompozíciókat alkotunk, amelyek megőrzik a virágok illatmolekuláinak épségét, anélkül hogy bármilyen kárt okoznának bennük. Ezen kívül a L'Oréal Professionnel AirLight Pro hajszárító innovatív infravörös fényt használ, amely lehetővé teszi a szárítás akár 21%-kal gyorsabb végrehajtását, miközben 55%-kal fokozza a haj hidratáltságát. Ráadásul mindez kevesebb energiafelhasználással történik, ami jelentősen hozzájárul az iparág fenntarthatósági céljaihoz.
A Metával való együttműködés révén a L'Oréal Paris bemutatja a Beauty Genius-t, egy innovatív mesterséges intelligenciával felvértezett személyes szépségasszisztenst, amely hamarosan elérhető lesz a WhatsApp platformján. Ez az eszköz egyedi útmutatást nyújt, hogy mindenki a saját igényei szerint formálhassa szépségrutinját. Ezen kívül a La Roche-Posay Spotscan+Coach alkalmazás segítségével a felhasználók mesterséges intelligencia által vezérelt bőrelemzést kaphatnak, amely nemcsak személyre szabott aknékezelési terveket kínál, hanem érzelmi támogatást is nyújt a stressz csökkentése érdekében.
A Noli, a L'Oréal Groupe által létrehozott innovatív startup, az első olyan AI-alapú többmárkás piactér, amely lehetővé teszi a szépségápolási termékek egyedi felfedezését és vásárlását. A rendszer több mint 1 millió arcszkennelési adatpontot használ fel, hogy a felhasználók számára személyre szabott ajánlásokat nyújtson. Ezzel párhuzamosan az Agentic Consumer Care a Salesforce generatív AI technológiáját alkalmazza az ügyfélszolgálati feladatok automatizálására, ezzel mélyebb és személyre szabottabb kapcsolatokat alakítva ki a fogyasztókkal.
A L'Oréal innovatív és kulturális újításai forradalmasítják a szépségipart, új perspektívákat nyitva a sminkművészet világában. Az YSL Beauty Hyper Look Studio egy különleges helyszín, ahol a közösségi média találkozik az YSL sminkművészetének varázslatával. Itt a felhasználók valós időben böngészhetnek a közösségi tartalmak között, és trendi szépségmegoldásokat választhatnak, lehetőséget kapva arra, hogy virtuális átalakuláson vegyenek részt.
A CreAltech, a L'Oréal innovatív szépségtartalom-készítő laboratóriuma, a generatív mesterséges intelligencia erejét kihasználva emeli új szintre a marketing- és tartalomkészítő csapatok kreatív teljesítményét. Az Adobe, Google és OMI moduláris ökoszisztémájával összhangban működő CreAltech lehetőséget biztosít arra, hogy akár több ezer egyedi, márkára szabott képet, szöveget és videót hozzanak létre, melyek különböző platformokra és globális közönségek számára készülnek.



